Rețete care ard grăsimea dar sunt rapide și ușor de făcut

19

1. Pâine prăjită cu Feta & omletă de broccoli

Pâine prăjită cu Feta & omletă de broccoli – acesta este un mic dejun care te va lăsa energizat și satisfăcut. Doar 15 minute pentru preparare, 30 de calorii împachetate în proteine și fibre.

2. Smoothie de ceai verde picant

Smoothie de ceai verde picant – ceaiul verde a fost dovedit de mult timp de experți ca fiind un produs ce accelerează metabolismul, arzând mai multe calorii. Vezi rețeta celor mai bune condimente de adăugat. 6 minute, 82 de calorii.

3. Bucăți de banană cu ciocolată

Bucăți de banană cu ciocolată – iată un desert care poate fi gătit la microunde, ia mai puțin de 5 minute, 190 de calorii și conține ciocolată; ce poți dori mai mult? O, da, îți accelerează metabolismul.

4. Pâine prăjită cu unt de migdale și banane

Pâine prăjită cu unt de migdale și banane – un alt mic dejun gustos. Pâine din cereale integrale = fibre, banane = metabolism accelerat și unt de migdale = proteine. 5 minute și 280 de calorii.

5. Grapefruit cu banane și miere

Grapefruit cu banane și miere – un mic dejun sau o gustare sățioasă și delicioasă. Durează 5 minute și are 122 calorii. Grapefruitul este unul dintre acele fructe care ajută la arderea grăsimilor și te satură.

6. Mâncare de fasole și grătar de pui

Mâncare de fasole și grătar de pui – durează doar 5 minute și în loc să adauge calorii, te ajută să le arzi. Vezi video.

7. Hummus de ierburi cu fasole albă și crudități

Hummus de ierburi cu fasole albă și crudități – plin de fibre, minerale și amidon rezistent care arde grăsimile. Durează 5 minute și are 150 de calorii. Cruditățile sunt legumele negătite. O gustare excelentă.

8. Burgeri de curcan la grătar

Burgeri de curcan la grătar – aruncă toată carnea de vită și porc și încearc-o pe cea de curcan atunci când faci burgeri la grătar. Mai puțină grăsime și proteine slabe. 5-7 minute pentru a-i găti și aproximativ 324 de calorii pentru un burger de dimensiuni decente.

9. Salată cu orez în stilul Europei Centrale

Salată cu orez în stilul Europei Centrale – conține o mulțime de proteine, fibre și ingrediente delicioase care ard grăsimea, precum năut. Acest fel de mâncare se poate prepara în 20 de minute și conține 380 de calorii.

10. Quinoa

Quinoa – această cereală integrală este foarte la modă și e plină de proteine, fibre și vitamine. Când adaugi legume, roșii și condimente, obții un fel de mâncare sățios, sănătos și care arde grăsimile. Durează 20 de minute, iar caloriile variază în funcție de legumele pe care le folosești.

11. Banane și semințe de floarea-soarelui cu orz

Banane și semințe de floarea-soarelui cu orz – iată un mic dejun crocant cu o mulțime de fibre, amidon rezistent și proteine. Adaugă puțină miere și va fi foarte delicios. Durează 15 minute și are aproximativ 410 calorii.

12. Ou cu curry și sandwich cu salată

Ou cu curry și sandwich cu salată – ouăle sunt pline de proteine, au puține calorii și sunt delicioase gătite în orice mod, dar dacă adaugi pudră de curry, un iaurt grecesc dietetic și pâine de secară, vei obține un sandwich delicios care durează 5-10 minute și conține aproximativ 410 calorii.

13. Somon, avocado și sparanghel cu tăiței

Somon, avocado și sparanghel cu tăiței – acesta este un mix plin de savoare, fibre, vitamine, minerale și grăsimi sănătoase. Durează aproximativ 30 de minute să-l prepari și are aproape 500 de calorii, dar va fi foarte sățios și delicios pe deasupra.

14. Parfeu de fructe cu iaurt grecesc

Parfeu de fructe cu iaurt grecesc – un mic dejun excelent pentru a slăbi. Folosește fructe precum prune, piersici, nectarine, nuci nesărate și iaurt grecesc. Fibrele și proteinele fac din acest mix exact ce ai nevoie pentru un start de zi excelent. 5 minute pentru preparare și 450 de calorii care te vor menține în formă, dar vor arde grăsimile.

15. Chilaquiles de pui cu fasole neagră

Chilaquiles de pui cu fasole neagră – iată un mic dejun mexican pe care e mai bine să-l coci decât să-l prăjești pentru a reduce din calorii. Fasolea neagră conține multe proteine și fibre și te ajută să slăbești. 15-20 de minute și aproximativ 300 de calorii.

16. Fasole neagră picantă cu chilli

Fasole neagră picantă cu chilli – o mulțime de fibre și proteine în acest fel de mâncare sățios și fasolea neagră pentru a slăbi. Prepararea durează aproximativ 25 de minute și o porție conține aproximativ 400 de calorii.

17. Bucăți cremoase de avocado

Bucăți cremoase de avocado – aceste gustări au câte 30 de calorii fiecare. Prepararea lor durează 5 minute și sunt foarte ușoare. Secretul constă în acidul oleic din avocado, care ajută la suprimarea apetitului tău.

18. Dressing de salsa de ananas peste somon la grătar

Dressing de salsa de ananas peste somon la grătar – somonul furnizează toate proteinele și grăsimile sănătoase, precum Omega 3, de care ai nevoie. Cu salsa de ananas, acest fel de mâncare e raiul pe pământ. 15 minute și 300 de calorii.

19. Salată de năut

Salată de năut – este o salată italiană cu adevărat sănătoasă și gustoasă. Legume proaspete, proteine ușoare, grăsimi sănătoase furnizate de uleiul de măsline și brânza Feta dietetică. O cană plină conține aproximativ 160 de calorii și prepararea durează 10 minute.

20. Grapefruit, alune prăjite și salată de nap crud

Grapefruit, alune prăjite și salată de nap crud – dacă vrei să slăbești, atunci grapefruitul este o necesitate. Adaugă puține alune prăjite și nap crud și o porție decentă conține mai puțin de 200 de calorii. În 15 minute ai un ajutor dietetic de nădejde.

21. Ovăz, unt de arahide și bucăți de ciocolată

Ovăz, unt de arahide și bucăți de ciocolată – fantastic: încă un desert care conține ciocolată, dar care te ajută să-ți suprimi apetitul. Ovăzul conține amidon rezistent, untul de arahide are proteine, iar ciocolata conține grăsimi sănătoase. 160 de calorii preparate în 10 minute.

22. Piure de avocado

Piure de avocado – folosește această rețetă pentru sandwich-uri sau ca garnitură pentru legume. Conține grăsimi mononesaturate care accelerează metabolismul. Prepararea durează 5 minute și poate fi făcut cu multe ore înainte să-l consumi.

loading...