Dieta Rina: în doar 90 de zile, acest regim alimentar miraculos te scapă de kilogramele în plus

22

Numărul dietelor care promit pierderea substanțială a kilogramelor în plus se mărește pe zi ce trece. Dacă până acum ți-am oferit detalii despre dietele Dukan și cele cu miere și scorțișoară, vin sau supă de roșii, a venit momentul să îți povestim mai multe despre dieta Rina.

Odată cu schimbarea temperaturilor, toate doamnele și domnișoarele vor să înlocuiască hainele de iarnă cu unele ușoare, subțiri, în care să arate și să se simtă excelent. Pentru a obține silueta mult visată, îți recomandăm dieta Rina.

Conceput de un medic sportiv, acest regim alimentar este unul dintre cele mai populare din întreaga lume și asigură pierderea a 15-20 de kilograme în numai 90 de zile. Mai mult decât atât, dieta Rina este cea de care ai nevoie atunci când, pe lângă kilogramele în plus de care vrei să scapi, te îngrijorează starea ta de sănătate și nu dorești să îți slăbești organismul pentru a deveni mai suplă.

Spre deosebire de alte regimuri alimentare, dieta de 90 de zile este recomandată de medicii cardiologi, dar și de nutriționiști, care o sugerează și atleților și sportivilor de performanță.

Sfaturi generale

Pentru efecte cât mai bune, ține minte că trebuie să respecți cu strictețe etapele dietei. O întrerupere nu îți asigură un metabolism sănătos și nici nu completează detoxifierea prin care ar trebui să treacă organismul tău de-a lungul celor 90 de zile.

Dieta Rina este un tip de dietă disociată. Mai exact, dacă o ții, trebuie să mănânci același fel de alimente pe durata unei zile. Zilele au un ciclu special, care se repetă și pe care îl vom explica imediat.

Cum trebuie să procedezi dacă vrei să ții dieta

Nu sări niciodată peste prima masă a zilei. Micul dejun este nelipsit în această dietă și se bazează exclusiv pe fructe, care sunt extrem de recomandate atât de-a lungul celor 90 de zile, cât și după încheierea lor, respectiv a regimului.

Pe lângă fructe, te poți bucura de cafea sau ceai fără zahăr. Este de preferat însă ca la fiecare 3 luni să renunți la amândouă și să consumi doar apă, pentru detoxifiere.

Ziua 1: Prima zi a regimului este bazată pe proteine. Ea cuprinde mese axate pe carne de pui, curcan și pește, fiartă sau pregatită pe grătar, neapărat fără ulei. Pe lângă carne, poți mâca 3 ouă fierte și diferite tipuri de brânză. Salata poate completa aceste mese, în orice cantitate, precum și o singură felie de pâine. Dacă simți că ți se face foame și că nu mai poți rezista, consumă un bol cu supă simplă.

La cină repetă meniul, însă în cantitate înjumătățită, fără pâine și supă.

Ziua 2: Este ziua cu amidon sau ziua legumelor. Pe lângă micul dejun care constă în fructe, mesele tale trebuie să conțină cât mai multe tipuri de legume gătite fără ulei, asezonate cu sosuri naturale.

La cină vei avea același meniu, în cantitate înjumătățită.

Ziua 3: Mai este numita și ziua de carbohidrați. Aceasta îți permite să consumi, după fructe, diverse tipuri de paste fierte și chiar pizza, la care poți adăuga sosuri de tomate și legume în cantități mici.

La cină te poți îndulci cu ciocolată neagră sau poți consuma produse de patiserie. Mai poți mânca o felie de tort și chiar înghețată. Atenție! Nu ai voie mai mult de 3 linguri.

Ziua 4: În această zi toate mesele tale vor fi formate din fructe de orice fel, pe care trebuie să le consumi la fiecare două ore, pe parcursul întregii zile.

De îndată ce ai terminat cele 4 zile, trebuie să reiei ciclul, până ajungi la final. Pentru rezultate cât mai bune, nu amesteca specificul fiecărei zile, nu sări peste nicio masă și nu uita să bei cât mai multă apă. Consumul de cafea sau ceai nu înlocuiește consumul de apă!

La finalul dietei Rina îțti poți continua alimentația în mod normal, dar este de preferat ca pentru o perioadă, una dintre mesele tale să fie formată doar din fructe.

 

 

 

sursa: perfecte.ro
loading...